tisdag 21 december 2010

Sötsaker

Om nojjor
"Jag är orolig för vad din syster tycker om mig som velar så"


Om att bestämma sig för när man ska åka hem över jul
"Jag behöver inte bestämma mig förren jag sitter i bilen och egentligen inte ens då. Åker jag en liten bit och ångrar mig kan jag stanna och hälsa på hos F. Åker jag lite längre och ångrar mig kan jag stanna och knacka på hos.... dig. Åker jag en bit till och ångrar mig kan jag vända tillbaka och hälsa på hos dig. Åker jag lite till kanske jag stannar hos min bror"


Enligt en gemensam kompis tyckte en annan gemensam kompis att vi förra lördagen gav varandra mysiga blickar. Det är lite intressant eftersom blickarna oss emellan nog sällan har varit så kalla som förra lördagen. Ändå uppfattades de av en utomstående som mysiga.


Är det märkligt om man är lite förvirrad ibland?

Inga kommentarer: