onsdag 29 december 2010

Jordbävning

Jag skakade nog precis om jorden.
Frågan är vad resultatet blir.

Humor.
Chock.
Flykt.

Jag tror mest på alternativ 1.
Skulle förvånas över alternativ 2.
Och fasar lite grand för alternativ 3.

Tycker man vardagen är gråtrist så släpper man en bomb.
Alltid händer det något därefter.

Detta kan bli intressant.
Eller så följs det av stiltje.


Våga chansa för att kunna vinna.
Frågar man inte så kan man inte veta.



Det lite intressanta är sms'et jag fick straxt efteråt.
Väldigt aktuellt i sammanhanget fast ändå inte.

2 kommentarer:

Saga sa...

Du är så kryptisk och hemlig, vännen :)
Hoppas iaf att du har det du vill ha och mår bra! Kram

Kaos sa...

Jo, jag vet.. det är lite så jag skriver i det stora hela och har alltid gjort, men beror också till viss del av rädsla för att fel personer ska hitta hit igen. Och om de gör det vill jag inte att de ska förstå att det är jag.

Fegt, jag vet. Och lite tråkigt.

Men i det stora hela har jag det fint :) Skakar lite grand på vattenglaset när jag tycker det är för lugnt bara men inte värr än att det går att reda upp igen om det blir fel :)

Kram!