söndag 24 april 2011

Vad göra

Impulsen säger mig att skicka iväg ett sms till dig och be dig komma hit och vara min handyman ikväll för att sedan tillsist landa i soffan som vänner och titta på film som resultat av kvällen.

Men klockan är redan nu mycket och du är säkert redan upptagen och även om du inte skulle vara det så har vi inte träffats på fyra månader och varför skulle du egentligen komma hit efter att egentligen knappt ens pratats vid under samma tidsrymd.

Samtidigt som jag vet att när det gäller dig så finns det alltid en viss chans för att du ska nappa på sådana saker och göra just sådant som man inte tror för du är lite spontan av dig och du har gjort tokigheter förut när jag har frågat.

Men rädslan för att få ett nej är nog lite grand för stor trots allt och jag känner mig allt utom fin och i blanas nog för att träffa dig samtidigt som att träffa dig nog är precis vad jag skulle behöva för tillfället.

Knepig situation.

2 kommentarer:

Christel sa...

Så gjorde du det? Skickade du ett sms eller blev du för feg? Jag hoppas du gjorde det!

Kaos sa...

Jag bangade igår och det var nog lika bra, han var upptagen ändå visade det sig.
Gjorde dock ett litet försök idag efter att ha läst din kommentar (du gav mig modet, tack :) men gick inte riktigt vägen, även om svaret i sig var positivt...